MSW i ich usługi po ciemnej stronie mocy

Ministerstwo Spraw Wewnętrznych przygotowało kampanię informacyjną o nowych usługach, które właśnie wprowadziło.
Uruchomiono dwie e-usługi, które pozwolą sprawdzić online informacje o autobusach.
Jedną z nich jest „Bezpieczny autobus” – serwis pozwalający otrzymać informacje o autobusie lub autokarze, którym planowana jest podróż.
Wystarczy na stronie www.bezpiecznyautobus.gov.pl wpisać numer rejestracyjny pojazdu, aby uzyskać dostęp do informacji, dotyczące np. OC czy badań technicznych.
Spot niestety wzbudził dużo kontrowersji i wywołał raczej negatywne opinie na portalach społecznościowych.

 

Bohaterem historii jest autobus. Jest on spersonifikowany. Odczuwa emocje, uśmiecha się a czasem zasmuca. Oglądamy jego historię i możemy się z nim identyfikować. Jest bohaterem, któremu kibicujemy, bo jest przedstawiony jako słabszy. Jest stary, zniszczony, wyśmiany i samotny. Dzieci wytykają go palcem, inne autobusy go odtrącają. Nie widzimy jego win, raczej zwykły los autobusu, który nie jest już pierwszej młodości więc idzie w odstawkę. Trzymamy kciuki i współczujemy mu licząc na szczęśliwy happy end smutnego kresu jego żywota.

Niestety, nic takiego nas nie czeka. Koniec jest zaskakujący. Bez zahamowań „miła” pani (w domyśle matka, w trosce o bezpieczeństwo swojego dziecka) niespodziewani miażdży go na złomowisku.
Oczywistością jest, że celem każdej kampanii jest przedstawienie produkty czy usługi w dobrym świetle. Tutaj jednak nie osiągnięto tego podstawowego założenia.
Dla tak ułożonej fabuły autobus powinien był zły, mieć złe intencje i zamiary. Być zagrożeniem dla dzieci i bezpieczeństwa innych. Wówczas usługa wyszukiwania i niszczenia takich jednostek reprezentowałaby by jasną stronę mocy. Jest przeciwnie – MSW to moce złe, które dyskryminują i niszczą biedne, niczemu niewinne (tylko tym, że są stare) autobusy.
MSW i ich usługi po ciemnej stronie mocy – coś tutaj chyba nie wyszło.

Spot zrealizowała agencja K2 na zlecenie Centralnego Ośrodka Informatyki.
www.tektoora.com oraz www.cpr.pl

Dekoracje witryn sklepowych i wyspy sprzedażowe

Tektura doskonale sprawdzi się jako materiał do wykonania dekoracji eventowych oraz witryn sklepowych. We wrocławskiej Galerii Dominikańskiej można oglądać wystawę edukacyjną pt. „Pszczoły w roli głównej”. Organizatorzy nie zawiedli i kreatywnie podeszli do tematu. Z ciekawostek będzie można np. pooddychać zdrowotnym powietrzem z wnętrza ula oraz posmakować miodu bezpośrednio z miodarki. Tradycyjnie, jak przy okazji takich eventów, będą atrakcje dla dzieci. Dzieci będą mogły przebrać się za pszczółki, układać mega puzzle, a nawet wziąć udział w produkcji woskowych świec.IMAG0686

Tektoora na te okoliczność przygotowała kilka modeli prezentacyjnych. Tekturową ściankę składającą się z kubików w kształcie plastra miodu oraz stand zbudowany z koszy tekturowych. Na wszystkich elementach pojawiła się grafika. Całość materiałów zrealizowano dla firmy Decorado. Projekty wykonał Piotr Lewandowski.
Więcej ciekawych tekturowych rozwiązań na naszej stronie www.tektoora.com oraz www.cpr.pl

IMAG0687 IMAG0688 IMAG0689 IMAG0690

Witryny sklepowe

Czy pamiętacie świat sprzed istnienia Galerii Handlowych? Świat, w którym nie było marek. Wchodząc do sklepu prosiliśmy panią zza lady o proszek „jakiś dobry” albo „jakiś najtańszy” a odzież mierzyliśmy pokątnie na bazarze. Taka rzeczywistość gdzieś jest w naszej pamięci, ale raczej w wersji mglistej i zapomnianej. Z historii znamy nawet trudniejsze czasy, ale to już zupełnie inny temat.

Dziś marki są powszechnie dostępne w mnogiej konkurencji dla każdej dziedziny życia. Nie ma po prostu proszku do prania, ani po prostu jakiejś tam czerwonej szminki. Są różne produkty, różne marki. Funkcjonalność danego produktu stała się rzeczą drugorzędną. Marki budują swoją tożsamość wokół nas wykorzystują różne dostępne mechanizmy. Z otoczenia zakupowego przede wszystkim używają witryn sklepowych.

Witryny prezentują przede wszystkim próbki kolekcji, kolory sezonu, najnowsze trendy. Pokazują także emocje. Pani sprzedawczyni nie może sobie wywiesić na wystawie sukienki, która jej się spodobała. Są od tego specjalne przewodniki, materiały instruktażowe , które regularnie dostaje każdy sklep należący do sieci. Są one najczęściej takie same dla całej marki lub targetowane w zależności od wskaźników sprzedaży danego regionu. Budowane pod kątem określonej, specyficznej grupy klientów, zawsze jednak zbieżne z linią marki. Takie przewodniki tworzone są oczywiście przez specjalistów. Pisany jest dokładny scenariusz, kiedy prezentowany powinien być dany model. Pracę tę wykonują dla marek specjaliści przeszkoleni na tą okoliczność. Współpracuje sztab ludzi od mody, kreacji, marketingu, merchendisingu, dekoracji wnętrz. To wszystko wydaje się oczywiste.

SAM_2994

Jednak w tym świecie istnieją jeszcze miejsca „z przeszłości”. Gdzie wystawę tworzy pani sprzedawczyni lub pan sprzedawca. On też samodzielnie buduje asortyment sklepu. Sklep nie ma nazwy, ani specjalnego profilu. Można kupić skarpetki, maskotkę, parasolkę albo radio – co akurat udało się zamówić na stan. Takie miejsce możecie znaleźć w centrum Wrocławia. Zaraz nieopodal jednej z najpopularniejszych i pierwszych w Polsce Galerii Handlowych – Galerii Dominikańskiej.SAM_2995

 

Materiały wsparcia sprzedaży, materiały POS, kasetony i dekoracje witryn – tym się właśnie zajmujemy. Zapraszamy na naszą stronę www.cpr.pl oraz www.tektoora.com

Flora FI 320 UV nowa maszyna drukująca

Nasz park maszynowy wzbogacił się o nową maszynę drukującą UV. FLORA F1 320UV Hybrid o szerokości 320 cm umożliwia druk wysokiej jakości, odporny na działanie warunków atmosferycznych. Maszyna posiada stół do realizacji wydruków płaskich jak i z roli na rolę. W drukarce zastosowano głowice KONICA MINOLTA oraz przyjazne dla środowiska atramenty utrwalane promieniami UV
FLORA
Największą zaletą Flory jest jej prędkość – nawet do 60m2/h przy imponującej jakości druku. Hight quality osiągany jest przy prędkości 30-40m2/h. Jest to część inwestycji rozbudowy strefy print. Zakup umożliwi realizacje dużych zleceń przy niskim zasobie czasu z bardzo wysoką jakością druku.Więcej informacji na naszej stronie www.cpr.pl

Targi branżowe i ich znaczenie w produkcji reklamowej

Artykuł ukazał się 13.05.2014 w serwisie Reklama.pl

Targi to, najczęściej coroczne spotkania biznesu danej branży. Organizuje się je w celu ułatwienia przedsiębiorcom biznesowych relacji i stworzenia platformy wymiany wiedzy i doświadczeń. W Polsce, co roku odbywa się ponad 200 różnych imprez targowych. Powierzchnia, którą wynajmują wystawcy na czas targów przekracza pół miliona m kw.

Na targach prezentują się wielkie marki, ale także coraz częściej mali wytwórcy, rzemieślnicy. Formuły poszczególnych imprez są pomyślane w taki sposób, aby stworzyć firmom jak najwięcej możliwości nawiązania kontaktów handlowych. Targi krajowe, nie mają jednak tak dużego rozmachu i długoletnich tradycji jak odpowiednie im imprezy na Zachodzie. Kraje europejskie prócz imprez narodowych są też często gospodarzami wielkich targów międzynarodowych.

W najbliższych dniach, na przełomie 20-23 maja w Niemczech odbędzie się FESPA. Największe, międzynarodowe targi związane z produkcją reklamową. FESPA jest międzynarodową organizacją zrzeszającą rynek tekstyliów, sitodruku i druku cyfrowego. Jest organizatorem wystaw i targów branżowych. Organizacja powstała w 1962 roku. Została założona przez niewielką grupę europejskich stowarzyszeń sitodruku. Motywacją do powstania była potrzeba stworzenia platformy wymiany wiedzy związanej z drukiem. Jedną z ważniejszych aktywności tej instytucji jest organizacja właśnie targów branżowych. Są oni platformą do budowania relacji biznesowych w branży, okazją do pozyskania kontrahentów. Targi FESPA to zawsze wielkie wydarzenie, na którym swoją promocję mają nowe maszyny drukarskie, często tak innowacyjne, że ich pojawienie pociąga za sobą poważne zmiany na rynku drukarskim. Wystawiają się producenci maszyn, wytwórcy i dystrybutorzy materiałów drukarskich.

Targi w dobie Internetu

Na przestrzeni ostatnich lata znaczenie targów branżowych znacznie się zmieniło. Zwłaszcza, jeśli chodzi o targi w Polsce. Jeszcze kilkanaście lat temu było to właściwie jedyna okazja dla biznesu do poszukiwania nowych maszyn, innowacyjności, partnerów, poddostawców. Kilkudniowa impreza, na której pojawiali się wytwórcy działający w ramach tej samej dziedziny, była jedyną okazją do poznania branży i jej wytworów. Przedsiębiorca, który myślał o rozwoju np. swojego parku maszynowego czekał na imprezę targową. Tam w jednym miejscu mógł porównać oferty, zweryfikować swoje plany w oparciu o doświadczenia innych a być może zupełnie zmienić swoje zamiary zakupowe. Być może wystawcy nie inwestowali tak bardzo w swoje stoiska targowe. Liczyła się sama obecność, w myśl zasady, że liczy się treść, nie forma.

Dziś przedsiębiorca planujący zakup nowej maszyny, może bez wychodzenia z biura porównać wiele ofert. Dokładnie zestawić parametry przykładowych maszyn, przemyśleć cenę, prowadzić negocjacje. Może znaleźć opinie innych przedsiębiorców. Wszystkie te udogodnienia są możliwe dzięki Internetowi i szybkiej wymianie informacji. Na bieżąco poznajemy technologiczne nowinki i cenową koniunkturę. Internet umożliwia nam dostęp do wszystkich tych informacji. Nie bez znaczenia dla tej zmiany roli imprez targowych są zmiany gospodarcze w naszym kraju. Na początku lat dziewięćdziesiątych, kiedy to targi cieszyły się największą popularnością, wolnorynkowa gospodarka w Polsce dopiero raczkowała. Dziś konkurencja w każdej dziedzinie jest nieporównywalnie większa. Imprezy targowe zaś służą raczej budowania wizerunku marki czy firmy niż są rzeczywistą okazją do transakcji. To wydarzenie raczej o charakterze marketingowym. Dziś wystawcy inwestują znacznie większe pieniądze w prezentację, a więc w wygląd swoich stoisk. Nieco inaczej wygląda sytuacja targów międzynarodowych. To nadal potężna platforma wymiany, której mocy nie zmniejszył Internet.

Międzynarodowe targi branży drukarskiej

Centrum Produkcji Reklamowej jest firmą zajmującą się produkcją reklamową, której nieodzowną częścią jest druk. Udział w targach międzynarodowych jest dla takich podmiotów bardzo ważny. Od wielu lat corocznie Centrum Produkcji Reklamowej bierze udział w FESPIE. Takie targi, bowiem to nadal najlepsza okazja do obserwacji trendów produkcyjnych oraz nowych technologii. Głównie z uwagi na swój międzynarodowy charakter. Trendy w produkcji reklamowej w Europie znacząco różnią się od tych w Polsce. Na Zachodzie tekturowe, ekologiczne materiały, takie jak standy, ekspozytory, zabudowy targowe są realizowane z dużym powodzeniem od lat, w Polsce to nadal raczkująca dziedzina. Oczywiście w Polsce także szuka się materiałów ekonomicznych i w produkcji np. materiałów POS coraz chętniej sięga się po tekturę. Jednak nadal główną przyczyną jest aspekt ekonomiczny, nie ekologiczny. Na zachodzie zaś tektura jest znacznie bardziej modna i dlatego więcej buduje się tekturowych stoisk targowych, nie tylko, dlatego, że tektura jest tańsza niż tworzywa. Lokalny rynek i lokalne trendy są łatwe w obserwacji. Inaczej sytuacja wygląda z podglądaniem tych trendów poza granicami kraju. Chociażby przez bariery językowe i dystans nie jesteśmy w stanie być w tej kwestii na bieżąco. Umożliwia to właśnie platforma wymiany, jaką stanowią targi FESPA. Dodatkowo tak, duże międzynarodowe wydarzenie skupia producentów nie tylko z Europy, ale całego świata, w tym producentów z Chin. Chcą być innowacyjnym przedsiębiorcą w Polsce warto zwrócić swoją uwagę na Zachód. Na targach swoje premiery będą miały nowe maszyny i ciekawe rozwiązania produkcyjne. Te rozwiązania często nadają nowy ton produkcji reklamowej. Technologie, mające swoje premiery na FESPIE mocno wpływają na produkcję także w Polsce. To bez wątpienia impreza, którą powinien odwiedzić przedsiębiorca z branży, który nie chce zostawać w tyle. Centrum Produkcji Reklamowej znajdziecie na hali B2-461

Serdecznie zapraszamy także na naszą stronę www.cpr.pl

Tekturowe standy na event

zdjecia do tekstu (1)Event to ciekawa forma komunikacyjna. To wydarzenie promocyjne, które zgromadzi większą publiczność w jednym miejscu. Pozwala się ludziom dobrze bawić i zintegrować, pozytywnie wpłynie na postrzeganie marki. Zaplanowanie takiego zdarzenia i zorganizowanie go pod kątem ściśle określonego celu stało się ważnym narzędziem w komunikacji marketingowej. zdjecia do tekstu (4)Komunikat wysyłany jest nie tylko dla klientów, czy też określonej gruby, która w sposób aktywny weźmie w nim udział, ale także do wewnętrznego otoczenia: kontrahentów, środowisk opiniotwórczych, pracowników.

zdjecia do tekstu (5)Organizacja eventu, czyli tak naprawdę imprezy jednorazowej, może być dość drogie. Jest jednak sposób na zmniejszenie kosztów przygotowania.

zdjecia do tekstu (2)Event zorganizowany jest wokół jakiejś zabawy, konkursu, gry, modelu integrującego. Coś co intryguje, zaciekawi, zbudowana odpowiednia atmosfera. To nie obejdzie się bez scenografii.

Najczęściej takie wydarzenie promocyjne jest przedsięwzięciem jednorazowym, jednodniowym a przy tym ma utkwić w pamięci, być zapamiętane. Tutaj pojawia się właśnie kwestia budżetu. Aby nie inwestować dużych nakładów w jednorazowe dekoracje warto posłużyć się tekturą. Dzięki cięciu cyfrowemu, bez konieczności przygotowania wykrojników marka TEKTOORA może wykonać w jednostkowych nakładach nietypowe formy przestrzenne, dekoracje, ciekawe modele. Wszystko cięte cyfrowo zatem ceny są atrakcyjne, mimo realizacji pojedynczych sztuk.

zdjecia do tekstu
Zapraszamy do naszych serwisów www.tektoora.com oraz www.cpr.pl

Kaseton – podstawowa wizytówka marki w przestrzeni miejskiej

Artykuł ukazał się 14.04.2014 w serwisie Reklama.pl

Oznakowanie zewnętrzne miejsca sprzedaży, lokalu usługowego, restauracji i wszelakich punktów o charakterze komercyjnym jest podstawą rozpoznawalności w przestrzeni miejskiej.

szyldy

Szyld z logotypem często podświetlany to wizytówka miejsca. W księdze CI marki, najwcześniej ściśle określone jest jak ta wizytówka powinna wyglądać. To bardzo ważny projekt dla całej identyfikacji wizualnej brandu. Produkcja reklamowa daje w tym obszarze spore możliwości. Dzięki zastosowaniu materiałów, w tym wielu, które w swej istocie dedykowane były branży budowlanej, projektanci i marketingowcy mają bardzo duże pole do popisu.

Materiały używane do produkcji szyldów i kasetonów to: drewno, tworzywa od mlecznych po transparentne, płyty kompozytowe z zewnętrzną warstwą aluminium o różnym wykończeniu, plexi barwione w masie po elastyczne materiały, takie jak baner z grafiką. Końcowy efekt kształtuje także rodzaj użycia i łączenia tych materiałów. Każdy z wymienionych materiałów można poddawać różnorakiej obróbce i kształtować ciekawe formy. Frezowanie, czy grawerowanie wg ciekawego pomysłu często decyduje o końcowym efekcie.

Standardowym, najczęściej realizowanym modelem jest kaseton jednostronny.

Z najpopularniejszych modeli kasetonów w tym wykonaniu można wymienić:

  1. Kaseton z frontem z plexiglasu z nadrukiem wykonanym na folii translucentnej do podświetleń.

W tej realizacji używany jest odpowiedni profil kasetonowy.

  1. Kaseton z frontem z elastycznego lica. Elastyczne lico stanowi baner. Wydruk wykonywany jest w trybie do podświetleń lub druku w podwójnym nasyceniu.2) Kaseton z frontem z elastycznego lica1 copy

Ten model używany jest w sytuacji, kiedy długość kasetonu przekracza wielkość dostępnych materiałów płaskich.

  1. Kasetony z licem wykonanym z płyty kompozytowej z zewnętrzną warstwą aluminium – płyta jest frezowana, dzięki czemu świecą tylko wybrane elementy grafiki.Kasetony z licem wykonanym z płyty kompozytowej_3
  2. Kaseton z elementami na dystansie. To model jak w pkt 3 ale bardziej efektowny, dzięki wystającym elementom grafiki poza front (aż do 16 mm).

kaseton z elementami na dystansie2 copykaseton z elementami na dystansie 1 copy

Wymienione modele to produkcje standardowe. Podstawowe wersje oznakowania lokalu w przestrzeni miasta. Mogą one być dowolnie modyfikowane. Można budować kasetony dwustronne, zwane semaforami. Łączyć materiały, formować ciekawe kształty i nietypowe efekty świetlne. Z tych ostatnich sporą popularnością cieszą się modele kasetonów z „efektem halo”. Zamontowane światło odbija się od powierzchni elewacji w ciekawy sposób oświetlając kaseton.

Standardem oświetlenia w realizowanych przez nas kasetonach jest użycie ledów. Prócz właściwości energooszczędnych zaletą jest także fakt, że ledy się nie nagrzewają. Są też materiałem, który daje spore możliwości formowania w puszcze kasetonowej.

Kaseton znajdujący się na zewnętrznej elewacji prócz zgodności z księgą CI marki nie powinien także odbiegać od architektonicznego aspektu budynku i miejsca. Dobrze, jeśli księga znaków daje takie możliwości. Umożliwia wpisania się oznakowania, kasetonu w zabytkową zabudowę miasta lub przeciwnie, w nowoczesne, modernistyczne centrum np. poprzez użycie innych materiałów. Zawsze jednak stanowi zewnętrzną wizytówkę firmy. Inne, ciekawe realizacje kasetonów można zobaczyć także na www.cpr.pl.
kaseton z efektem halo

Reklama miejska wrocławskich galerii handlowych

galeryjeWe Wrocławiu rywalizują ze sobą liczne galerie handlowe. Ich charakter kształtuje lokalizacja, architektura, dobór marek oraz decyzja jaką ich inwestorzy podjęli w podstawowych założeniach dotyczących ich istnienia „jakie są i dla kogo”. Te założenia na pewno weryfikuje życie i bardzo dużo różnych innych czynników. Jednym z nich jest także strategia marketingowa. Rzeźba Salvadora Dali, Rycerz-Perygryn przed wejściem, rekiny, to wyróżniające elementy dekoracji tych miejsc.

20140325_172036Billboard z ostatniej, wiosennej kampanii Galerii Dominikańskiej.Twarz młodzieńca z hasłem „wiosenna impresja”

gd_billboard-8gd_billboard-10

gd_billboard-3Miejska kampania Galerii Dominikańskiej to gównie billboardy oraz citylighty.  Zazwyczaj głównym elementem reklamy jest modelka. Są to przede wszystkim kampanie modowe, raczej kierowane do kobiet (źródło grafik: internet/ agencja effectica)

Galeria Dominikańska powstała w 2001 roku to pierwsza galeria handlowa w centrum miasta oraz pierwsza tego typu galeria w Polsce. Dzięki lokalizacji oraz wieloletniej obecności na rynku to chyba najczęściej odwiedzane miejsce zakupowe w mieście. W 2011 roku przeszła remont, wiele marek musiało opuścić jej mury, pojawiły się zaś nowe. Drugą galerią mieszczącą się nieopodal, także w centrum miasta jest Pasaż Grunwaldzki. Pasaż Grunwaldzki otwarto w 2007 roku. Swoją nazwą nawiązuje do swojej lokalizacji. W tym samym roku klientów zaprosiła do siebie, inwestycja, spółki Jacka Czarneckiego – Arkady Wrocławskie. W budynku zbudowano olbrzymie akwarium, 10 sal kinowych, w tym największa na 550 miejsc. Rok 2007 przynosi także nowe otwarcia, w tym właśnie roku dla klientów otwierają się kolejne pasaże shoppingowe. Wśród nich Magnolia Park – największa zakupowa powierzchnia nie tylko we Wrocławiu, ale na całym Dolnym Śląsku.

bogusiamagnolia_plakat10155687_631249390257627_1106478374_nmpwebheading620x200Magnolia Park do promocji używa rysunkowych postaci. Kreskówkowi bohaterowie tworzą rodzinę Kwiatkowskich. Są to modelowi klienci: mężczyzna i kobieta po czterdziestce, jest dziecko, są nastolatki – cały przekrój wiekowy. Kwiatkowscy pojawiają się na plakatach promocyjnych,informują o akcjach marketingowych – konkretne wydarzenie firmuje postać dopasowana do docelowej grupy. Znaleźć ich można także na informacjach dotyczących aktualnie prowadzonej przebudowy części parku przed wejściem do Magnolii. Postaci rysunkowe to sprytny pomysł pozwalający ujednolicić przekaz, zaoszczędzić na każdorazowych zdjęciach. To także działanie marketingowe celujące we wszystkie najważniejsze modele klienta. Czy jest ono na tyle mocne, by Wrocławianie rozpoznawali rodzinę Kwiatkowskich – to pytanie pozostaje otwarte. (źródło grafik: internet/ Magnolia Park)

Ostatnie kilkanaście lat to wielki bum galeriowy. Kolejne centra handlowe, rosły niemal jak grzyby po deszczu, kolejne, rok za rokiem. Dwa lata później, w 2009 roku zakończono renowację wrocławskiego domu handlowego z 1930 roku, który odrestaurowany zyskał nowe życie pod nazwą Renoma.

pasaz

pasaz_grunwald_billboard-4pasaz_grunwald_billboard-7pasaz_grunwald_billboard-5Billboardy Pasażu Grunwaldzkiego. (źródło grafik: internet/ agencja effectica)

Arkady Wroclawskie

Jedną z najnowszych inwestycji, które niemal pachną jeszcze świeżością są wnętrza handlowe – Sky Tower. Otwarte w 2012 roku. W centralnych częściach miasta jest więc na chwilę obecną 5 dużych Galerii Handlowych. Dodatkowo na peryferiach miasta, funkcjonują od lat jeszcze inne Centra Handlowe: Korona (od 1999 roku), Bielany Wrocławskie (1998) oraz Marino.

529dca743d354_oevent_107506_295494_hugesnooker_mistrzostwa_polski

Plakaty informacyjne Galerii Sky Tower. Na informacjach dotyczących konkursów i eventów – kończy się reklamowa obecność tej galerii w miejskim krajobrazie.

W centrum miasta o uwagę klientów Galerie walczą głównie za pomocą kampanii marketingowych. Te działania podejmują głownie Galerie rozlokowane w mieście. Są to narzędzia pomocnicze, bo decyzje odwiedzin i wynikające z nich decyzje zakupowe są wynikiem wielu złożonych przyczyn. Zapewne głównie lokalizacyjnych, związanych z bliskości miejsca zamieszkania. Moc kampanii i zakres jej wpływu na wybory klientów pozostaje nieodgadniony. Mimo, to warto zatrzymać się nad tymi kampaniami, bo są częstym gościem miejskiego krajobrazu.
Na temat oznakowania zewnętrznego i reklamy miejskiej czytaj więcej na www.cpr.pl oraz www.tektoora.com

Znani z talent – show zaśpiewali dla Link 4.

Przełomowy, świeży i przykuwający uwagę. To cechy, którymi można by określić idealny spot reklamowy. Z powodzeniem można tymi określeniami opisać najnowszą reklamę Link 4. Wyróżniająca się spośród standardowej estetyki stosowanej w reklamach towarzystw ubezpieczeniowych. Zresztą temat ubezpieczeń to mało interesująca kategoria. Reklamowo mało angażująca. Tym bardziej wyróżniająca się forma to zdecydowanie dobre posunięcie.

Cała grupa młodych, pięknych i utalentowanych śpiewa i tańczy w musicalowym stylu dla Link 4. Nie są to może topowe gwiazdy showbiznesu, ani znani powszechnie celebryci, jednak są to twarze dla wielu na pewno rozpoznawane.W reklamie wykorzystano znany wszystkim przebój „Get Down on It” zespołu Kool and The Gang

W reklamie śpiewał zespoł Sound’n’Grace z„Mam Talent”, Kasia Moś „Must Be The Music”, Mateusz Krautwurst oraz Antek Smykiewicz, „The Voice of Poland”, Marcin Czyżewski oraz zespół The Chance. Pomysł zaangażowania tych młodych ludzi uważam, za niemal genialny. Popularność programów z których zasłynęli jest ogromna. Dodatkowo postaci te budzą bardzo dużo dobrych emocji. To zwyczajni, młodzi, skromni, ale utalentowani ludzie, którzy pracują na swój sukces. Każdy z nas może utożsamiać się z taką historią. A przy tym nie są to jeszcze zmanierowane gwiazdy żądające ogromnych honorariów. Oni budzą sympatię, wszyscy im dopingujemy, nawet bardziej niż celebrytom, do których często mamy mieszane uczucia. Marketingowcy doskonale wiedzą, jak bardzo trzeba być ostrożnym wybierając twarz kampanii.

Kampanię przygotowała agencja reklamowa Brasil. Za media odpowiedzialne są domy mediowe Starcom i Sales&More, a spoty wyprodukował dom produkcyjny Pirania. Aranżacje muzyczne przygotował DJ i producent muzyczny Mafia Make.
Zapraszamy na naszą stronę www.cpr.pl oraz www.tektoora.com

Ekspozycja w miejscu sprzedaży

Triumfy święci tzw. styl skandynawski. Wnętrzarskie pisma prześcigają się w prezentowaniu tego typu aranżacji. Białe ściany, jasne podłogi, szare meble, proste formy, surowe dekoracja, a wręcz ich brak – to cechy tego trendu. Wnętrza wyglądają świeżo, jasno, relaksacyjne. Nie przytłaczają i mimo chłodnej kolorystyki robią wrażenie ciepłych wnętrz, w których chętnie byśmy odpoczęli po pracy. Nie ma tam zbędnych ozdób. Stylistyka jest raczej modernistyczna. A prostotę przełamuje np. jeden mebel w żywym, np. w kanarkowym kolorze.

regal_e83c035ca4c0

Takie trendy coraz mocniej przenikają także do świata reklamy. Pojawiają się w czcionkach, które są coraz prostsze. Coraz częściej inspirują się nimi projektanci materiałów reklamowych. stand_tekturowyProste kasetony, regały produktowe, layouty coraz częściej budowane na jasnych barwach, bez zbędnych dodatkowych kolorów.

Jedna z naszych ostatnich realizacji w pewien sposób wpisuje się w ten trend. Zrealizowane przez nas standy dla marki Tołpa wyglądają jak ze „skandynawskiego wnętrza”.

Mają bardzo prostą formę. Są białe. Jedynym elementem graficznym jest prosty logotyp, który też zachowany jest w modernistycznej stylistyce.

Wyglądają świeżo i doskonale pasują do produktów jakie mają prezentować. Nie przytłaczają swoją formą, a jedynie służą jako prosty model prezentujący bio kosmetyki.

regalc2a

Opakowania kosmetyków, ich layout i szata graficzna, także zasługują na zauważenie. Można je znaleźć od niedawna także w sieci Tesco.

Zapraszamy po więcej inspiracji na naszą stronę www.tektoora.com oraz www.cpr.pl